Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 25. april 2013

24.april, og et førstehjelpskrin :)

Fotballturneringen her i kommunen er under planlegging, og det er et evig puslespill å få alle ting på plass. Som med foreldreliste med vakter i grill, kiosk, osv...
Men alt ordner seg, som oftest. :)
 
Et førstehjelpskrin som jeg laget som bursdagsgave.
Innholdet er stort sett det samme som i dette skrinet, med noen få endringer:)
Leverer dette inn til

 
Nytt tilskudd til skrinet; en visp :)
 
Posekort som hørte til gaven :)

Fredag i morgen, helg for noen, full arbeidshelg for meg...
Ja, ja... :)

3 kommentarer:

Birgitanita sa...

Tøft førstehjelpsskrin :)
Tenker du koste deg enormt da du laget det :) og nydelig posekort til.

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Så lekker og kreativ gave :) Kjempestilig!

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...