Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 15. juli 2013

13.-15.juli, og gjestedesigner :)

Første helga av ferien var en innholdsrik helg. :)
Lørdagen var vi i Skogsfjord (dro dit på fredag), og tok med oss ungene + et søskenbarn til Tromsø på Leos Lekeland. Der fikk de sprunget av seg litt energi, før det bar utover til Skogsfjord igjen.
Der ble det lekt mye med Milo, nyeste tilskuddet til svigerfamilien fra Gardermoen.
Ordentlig lite sjarmtroll, som ungene elsket å leke med. :)
Og på kvelden var jeg og Aksel på fisketur, i regnværet... :)
 
Søndagen var litt slapp før vi kom oss hjem.
Silje sitter og slapper av sammen med et av søskenbarna sine. :)
 
Og i dag har jeg og ungene vært veldig flinke.
Vi har grunnet første strøket på rommet til Niklas, og ungene har vært veldig flinke å hjelpe til. :)
Så nå skal det ett strøk til med grunning på, og så males.
Tror det blir veldig bra, dette. :)
 
Over i bloggen til That's just so cute, har det hver måned en gjestedesigner, og nå i juli er det faktisk meg! :)
Kjempemorsomt å prøve seg på! Det er en utfordring for alle som vil prøve seg, stikk innom dem og se selv. :) Innlegget finner du HER.
Ha en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...