Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 1. juli 2013

26.-30.juni, og forside juli-album

Litt bilder denne gangen også...
Ja, ja..
26.juni var vi i Skogsfjord, og feiret bursdagen til svigerfar.
Koselig kveld, og morsomt å se ungene igjen. De har jo ikke vært hjemme siden skolen sluttet, og det virker ikke som de vil hjem med det første... :)
 
27.juni; bytur sammen med min søster, nieser og Tarjei.
På jakt etter bursdagsgave til min pappa.
Morsomt å tusle rundt sammen med dem, mye latter. :)
 
På besøk hjemme i Dåfjord 28.juni, for å gjøre klart til bursdagsfeiring dagen etter.
Sommeren er visst kommet tilbake til nord, småpene 21 grader på kvelden. :)
Det kan vi like. :)
 
29.juni var vi i Dåfjord og feiret pappa sin 80-dag.:)
Koselig dag, vi hentet mamma hjem fra sykehjemmet, og koselig selskap på kvelden.
Flott vær hadde vi også.
Fin dag, rett og slett. :)
 
I går sov vi leeeeeeenge, husker ikke sist jeg sov så lenge, faktisk.
Da jeg endelig kom meg opp, satte jeg i gang med å prøve å rydde her hjemme.
Det står litt ommøbelering på programmet, sofaen skal bytte plass, et skap skal ut osv...
Så akkurat nå ser stua ut som et helsike...
Men det blir vel bra når vi er ferdige. :)
 
Da var juni over, og vi er halvveis i 2013.
1.juli i dag, og under to uker til ferie! Gleder oss til det!
Her er forsiden på juli-albumet, veldig sommerlig og ferie preget. :)
Litt mere rydding nå før jeg skal på jobb.
Ha en flott uke!
Klem!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Tjusig tårta till pappa! Och helt härliga temperaturer ni har haft, sommar är den bästa årstiden! Jag njuter också av sol och värme just nu. Underbart!

Och albumet ditt är sååå fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...