Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 8. juli 2013

5.-7.juli

Hver vinter finner jeg ut at jeg skal farge håret mørkt. 
Og hver vinter angrer jeg... :-)
Så nå har jeg besluttet å ikke farge det mørkt igjen.  Endelig er det blitt lyst, og sånn skal det få lov til å forbli. :-)

På lørdag dro vi på fest på en av naboøyene.
 Og når man skal på fest til en annen øy, da må man bruke båt. :)
Det var en morsom fest, masse kjentfolk traff man.
Og hjemme i den lyse morgen en gang... ;)
 
 
Som sagt så rydder vi her hjemme for øyeblikket...
Og det innebærer at en sofa og en stor lenestol måtte ut.
Vi fant ut at det var mye enklere å bære de ned en trapp og lempe de over verandagelenderet, enn å måtte bære de ned to trapper... :D Funket helt fint, det. :)
Tidlig oppe i dag, bytur på tapetet...
Og det regner..... Off....
Ha en fin uke, snart ferie, juhu! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...