Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 18. november 2013

17.november

I går var vi på bruktmarked, og hadde med oss ting og tang vi skulle prøve å få solgt.
Salget gikk... Vel, det kunne gått bedre... :)
Men vi fikk solgt littegrann, da.
Niklas fikk solgt mest, han solgte lekebiler og barnebøker. :)
Var mye spennende som ble solgt på markedet, men jeg greide faktisk å ikke ta med meg noe nytt hjem. Silje, derimot, fikk med seg et par sko og fire kjoler hjem... :)
Resten av det vi ikke fikk solgt, sendes avgårde til et loppemarked i dag, så slipper å ta det inn her hjemme igjen, og det var jo litt av poenget? :)
Ha en fin uke, her prøver jeg fortvilt å bli bedre av forkjølelse og hoste...
 

1 kommentar:

Cornelia sa...

Hoppas att du har kryat på dej litegrann nu iallafall!

Så fint att få bort lite av sådant som man inte längre använder, även om försäljningen kunde gått ännu bättre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...