Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 1. november 2013

De siste dagene, og november forsiden :)

Heh... Jah, hva skal man si?
Dette var status på scrapperommet mitt på onsdag, før jeg begynte å rydde ting på plass.
Per i dag ser det LITT bedre ut, men har en god del ting å få på plass fortsatt. :)
 
I går var det halloween, og vi valgte å dra på Labb og Line fest i banken i stedet.
Gjorde egentlig ingenting, var koselig å være der. :)
Dette må være verdens søteste lille gresskar-jente... :)
 
Nest siste album for i år; forsiden på november albumet :)
 
Første bildet i november; far og datter slapper av på sofaen. :)
 
Var i Tromsø på postsamling i går, og stakk en liten tur innom Jekta.
Ble litt småshopping på Søstrene Grene, noen pakker med cellofan poser (skal brukes til julegaver) og tre papirtape (washi-tape'ish? ). Greit å handle småting der til en billig penge. :)
Tv-kos og avslapping i kveld, før jobb i morgen tidlig.
God helg til alle! :)


1 kommentar:

Cornelia sa...

Fin bild på far och dotter! Och tänk, att det redan är dags för en ny framsida till månadsalbumet. Hjälp! Snart är det december och slut på året!

Ha det bra! Och lycka till med sorteringen av alla pysselsakerna... puh, jag blir trött bara av att se på bilderna... *S*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...