Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 6. november 2013

2.- 6.november, og litt scrappeshoppings :)

Flere dager på rappen. :)
Lørdagen fikk jeg årets første julegave i posten! :)
Litt overrasket da jeg fikk den, men kom på at avsenderen jo var dratt til Thailand for resten av året sammen med familien. Så da var det jo greit å forstå at pakken kom hit tidlig. :)
 
Søndagen var det bytur og kino med ungene.
Vi så "Fly", helt grei film, men det var jo egentlig bare "Biler" om igjen, bare med vinger. :)
Men som sagt, helt grei film. :)
 
Har kjøpt meg noen nye scrappeblader, bl a Ett Trykk.
Var så fascinert av kalenderen til Camilla H, som jeg har sett flere har laget sin versjon av, at jeg måtte prøve meg på en slik, jeg også. :)
Den er ikke helt ferdig ennå, bilder kommer senere.
 
Noen kreative håndarbeids damer her ute, har startet opp en strikkecafè.
Der kan man møtes en gang hver 14.dag, og strikke/ hekle/ være kreativ/skravle.
Var for andre gang i går, og det var kjempetrivelig.
Strikker på en kjøkkenklut, og har faktisk ikke strikket så mye feil denne gangen. ;)
 
Hadde meg en alene-uten-unger-dag i byen, og kosa meg verre med det. :)
Traff ei venninne på cafè , og fikk hilse på den yndige lille frøkna hennes.
Ordentlig lite sjarmtroll. :)
Og når vi snakker om sjarmtroll; traff Line og Tarjei senere på dagen.
Den ungen er bare sååå herlig! :D
 
Fikk pakke fra Panduro i går. De har fått inn noe som kalles Snap, og minner litt om Project Life.
Ser spennende ut, og har bestilt perm med innhold, pluss ekstra sider, plastlommer, arkpakke, tags, stickers osv.
Fikk også herlige mønsterark, med gamle Disney motiver på.
Ellers er det noen tape ruller, bånd og clearbags fra Søstrene Grene, to God Jul bånd fra Spar (av alle ting :D), 14 hvite bazill og to pk stickers fra Nille. :)
Litt scrappeshopping er bare morsomt, ikke sant? :)
To dager jobb, så er det helg. Yay!
Ha en fortsatt fin uke. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...