Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 21. september 2014

365; uke 38, og litt shoppings :)

Nok en uke er over, dette går unna her! :)
Mandagen var jeg hos pappa på besøk.
Da dukket disse to småttisene opp, og lekte sammen en stund ute. :)
 
Vaffelsalg på jentenes fotballkamp.
"Hvis jeg stirrer lenge nok, så får jeg sikkert vaffel, jeg også... "  :)
 
Besøk av en kompis, og den "lille" hunden hans...
Største bikkja jeg har sett på lenge, den la haka på kjøkkenbordet når den satt!
 
Snuppa er pakket og klar for overnattingstur med klassen.
 
På shopping med Niklas.
Vi fant en bil som passet til Tarjei, da. :)
 
Luringene våre :)
 
Seriøst?!
Vinterens første snøfall.... i september......
 
Ble bittelitt scrappeshopping på meg da vi var i byen på torsdag.
Oppbevaringsbokser til blomster, 2 6x6 blokker, div stickers og die cuts.
Nok en uke i vente som sykemeldt, begynner å bli noe lei og døgnvill nå...
Og er blitt forkjølt i tillegg... yay....
Ha en bedre uke enn meg, alle sammen. :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Fine hverdagsbilder og flott shopping. Oppbevaring er et must ;)
Ha en fin dag, klem :)

Cornelia sa...

Älskar dina vardagsbilder, men det vet du ju.

Och så mycket hundar du mött i veckan som gått. Själv saknar jag min fyrbenta kamrat väldigt, väldigt mycket fortfarande. Det har gått fem månader sedan jag miste henne, men det är fortfarande en tung sorg att bära.

Hoppas att du klarar dej från förkylning!
Klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...