Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 16. september 2014

Fortsatt sykemeldt.... Bah!!!! Og litt scrapping....

Var på kontroll hos legen med skuldra i dag, og det endte jo med ny kortisonsprøyte, og to nye uker med sykemelding.... :(
Og nå fikk jeg beskjed om å holde armen mest mulig i ro, så da spørs det hvor mye papirsysler det blir fremover.
Men her er nå det jeg har laget siden sist.
 
Da vi var på Mallorca, ble det jo tatt masse bilder, og flere av disse skrev jeg ut for å scrappe LOer av.
Det skjedde jo ikke... ;)  Så nå har de havnet i plastlommer, PL-style. :)




 
Har også laget et mini-reste-kort, av ark-biter som lå på bordet mitt..
Enkelt og greit ble det. :)
 
Innsiden også :)
 
I bildehaugen min lå det også flere bilder fra min nieses konfirmasjon for tre år siden, nok en gang bilder skrevet ut med intensjon om å lage LOer...
Så da ble det to PL-sider med dem i stedet. :)

 
Noen LOer er det også blitt.
En av ungene på juletre-henting med pappa i 2010. :)
 
Og en med bilde av Silje fra adventstiden i fjor. :)
Så litt er det jo blitt. Håper bare armen snart blir bra, så kreativiteten kan få nytt utløp.
Har lånt meg bøker, da, for å få tiden til å gå...
Ha en fortsatt fin tirsdag. :)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Fy så trist med armen! Jag hoppas på god bättring snart!

Du har ändå hunnit och orkat skapa en hel massa fint. Dina PL-sidor är alldeles underbara och jag kan känna hur skönt det är att faktiskt få undan alla dessa foton och göra något så tjusigt av dem! Till glädje för alla som får tillfälle att bläddra i dina album!

Krya nu på dej snabbt!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...