Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 11. september 2014

Papirsysler når man er sykemeldt....

Nå har jeg gått sykemeldt pga betennelse i skulder/arm, og dertilhørende kortisonsprøyte, og kjenner litt på det at jeg blir utrolig rastløs av å bare gå hjemme og surre. Siden det er høyre armen jeg har vondt i og ikke kan bruke så mye, så blir det jo ikke så mange ting jeg kan gjøre...
Men scrappe går greit, siden det ikke belaster armen så mye. :)
Så da har det blitt noen LOer og PL-sider denne uka...
 
Tre PL-sider med bilder fra Dyrenes Dag i 2012.
Morsomt å se på bildene, og se hvor mye ungene faktisk har forandret seg på bare to år. :)
 

 
Det har blitt litt LOer også disse dagene.
Denne er med bilde fra en tur i fjæra sammen med ungene i 2011, hvor vi fant en skråning med masse fine blomster. Vi tok en god del bilder der den dagen, noe jeg er glad for, for i dag er skråningen og blomstene borte vekk under masse stein og jord...
 
Bilde fra en topptur ungene og jeg var på i 2012.
Litt feil dag å gå på tur på. Det var VARMT, masse mygg, og vi greide å gå litt feil i tillegg.
Da er det ikke rart man blir litt motløs, som Niklas ble her. :)
 
Etter mye om og men fant vi riktig vei, og kom oss til toppen.
To fornøyde småtasser her.... :)
 
Så glad blir man over å komme frem! :D
 
Disse dagene har jeg bare gått gjennom permene mine med bilder som ligger klare til scrappings, og plukket tilfeldige ut derfra.
Fant blant annet dette bildet fra da Niklas gikk i barnehagen, og bare måtte scrappe det.
Har skrevet noen tanker om hvor fort tiden har gått, og hvor stor han er blitt nå, det er skrevet på en tag som ligger i papirposen under bildet på venstre side. :)
Leverer denne til
Nordsalten hobbyklubb #101: Stensilbruk
Har brukt en mursteinstensil på den ene siden, sammen med svart stempelpute.
Morsomt å være litt kreativ igjen, og ikke minst ha tid til det, nå når jeg ikke får lov til å gjøre så mye annet...
Får se om det ikke kommer mere før sykemeldingen min går ut...
Ha en fortsatt fin uke. :)

3 kommentarer:

Ellen* sa...

Så fine LO'er! Jeg savner på en måte scrappinga - men døgnet har ikke nok timer til å få drevet med alt jeg gjerne ville. Men kanskje en dag... :o)
God helg til deg!

Cornelia sa...

Trist att höra att du är sjukskriven och jag hoppas förstås att du snart är bra i armen igen. Meeeen... samtidigt är det ju härligt att få se så mycket fint som du scrappar med din onda arm!

Inget ont som inte har något gott med sig, brukar vi säga här i Sverige.

Helsköna sidor med underbara foton!

RitaK sa...

Så mange flotte PL-sider og LO'er, herlig mursteineffekt laget med stensil, så takk for at du deltar hos NSHK. Klem fra Rita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...