Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 25. oktober 2007

I've been tagged.... av Kathrine... :)

Jeg oppdaget plutselig at jeg var blitt tagget av Kathrine, til å skrive ned fire ting om forskjellige ting jeg liker, har gjort, osv...
Here goes.... ;D

Fours:

Jobber jeg har hatt: (har faktisk bare hatt to...)
1. Arbeider på fiskebruk
2. Butikkmedarbeider på ICA Nær (der er jeg fortsatt...)
3.-
4-

Filmer jeg kunne sett på nytt og på nytt: (er litt filmoman, egentlig...)
1. Ringenes Herre- trilogien
2. Pirates of the Carrebbean- The curse of the Black Pearl
3. Bring it on
4. Dirty Dancing

TV-program jeg følger med på:
1. Grey's Anatomy
2. CSI
3. Med hjartet på rette staden
4. Idol.....

Steder jeg har bodd:
1. Dåfjord, Troms
2. Tromsø
3. Hessfjord, Troms
4. Hansnes, Troms
(jeg er hjemmekjær.... ;D)

Favorittmat:
1. Taco
2. Hjemmelaget pizza (laget av min mann!!!)
3. Makaronigrateng
4. Kyllingsalat (laget av meg.... ;D)

Favorittfarger:
1. BLÅ!!!!!
2. Lilla
3. Svart
4. Brun

Steder jeg gjerne skulle vært nå:
1. USA (har alltid hatt lyst til å dra dit...)
2. På ferie et sted sammen med familien min
3. (Burde egentlig vært) i seng...
4. Mototrsykkelferie i Australia

Navn jeg liker, men som jeg IKKE ville brukt på barna mine:
1.-
2.-
3.-
4.-
(kan ikke si det er navn jeg ikke ville brukt... kommer i så fall ikke på noen...)

Vel, that's it...
Så var det å sende dette videre da...
Jeg vil la Marie (Banglamarie), Vibeche, Jill og Gudrun få prøve seg.

Ha en fin kveld/natt.... ;D

1 kommentar:

Kathrine sa...

Idol ja! Det kikker jo jeg også på dersom jeg er hjemme.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...