Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 30. oktober 2007

Konkurranse...

... på Gudruns blog. Den går ut på å bruke noen av papirene fra 3ndypapir og lage en LO, kort eller uansett. Jeg har laget en veldig enkel LO, med bilde av Niklas og hans bestemor.
Syntes tittelen ble ganske passende...;D

Denne laget jeg til forrige runde i Artic Challenge. Oppgaven var svart og hvitt + en tildelt farge ekstra. Jeg fikk grønn, og dette ble resultatet...



Mitt bidrag til 7-kampen på Papirgleder denne runden. Pottetrening er ganske så unødvendig, i følge min sønn. Han vil i hvert fall ikke sitte på potten lenge nok av gangen til faktisk å få gjort noe der... :D Vi skulle lifte en LO, og i tillegg bruke minst seks stifter. Grei oppgave, selv om jeg sleit en del med den...

3 kommentarer:

gudrun sa...

Så hærlige LO'er du har lagd her, Solfrid.
Ekstra koselig den med bæssmorfanget. :)
Tusen takk for at du har brukt ett av mine ark. Det gjør meg så glad! :)

Mika sa...

Love the lo with the mushrooms. Mika

Aquarell sa...

Har faktisk brukt TO av dine ark, Gudrun! Et til bakgrunn, og et som matte for bildet... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...