Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 17. oktober 2007

Månedskonkurranse og langhelg i Milano....;D



Mitt lille bidrag til scrappekonkurransen for oktober på Papirgleder. Kriteriene var to forskjelliege mønsterark fra forskjellige produsenter, og et sitat, gjerne sammen med et spesielt bilde man er litt ekstra glad i. Det med sitatet plagde meg litt, klarte ikke å komme på noe som helst. Ikke før i går, da jeg satt og hørte på p4. Der satte de opp lister over populære filmsitater, og plutselig dukket jo et av mine favorittsitater opp (jeg hadde bare glemt det...) ;

"Life is like a box of chocolate... You never know what you gonna get..."

Sitatet er fra filmen Forrest Gump, og jeg synes det er så fint. Det er jo litt sant også da, man vet jo aldri hva man kommer til å ende opp med. Bildet jeg valgte, er av mine to favoritt "konfektbiter" fra livets konfekteske... ;D

Som overskriften sier, så skal vi faktisk til Milano!!!!! Ikke før i april neste år, riktignok, men allikevel! Gleder meg allerede! SAS la ut KJEMPEBILLIGE billetter til wherever man ville dra, omtrent. Både min bedre halvdel og min svigerbror jobber innenfor SAS, og greide å få tak i 6 billige billetter til Milano. Så i slutten av april drar jeg og min mann, hans to brødre + deres bedre halvdeler til Italia. Det blir nok kjempegøy! Bare en ting; Jeg kan ikke et ord italiensk...

Mon tro om det finnes noen interessante scrappebutikker i Milano? Noen som vet? ;)

1 kommentar:

Jill sa...

Bongiorno!!!!
Litt sånn tulleitaliensk :-)
Heldige deg som skal ut å reise!!!
SKO må du handle!!!!!!
KJempefin side med verdens søteste sitat, bildet var virkelig et blinkskudd!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...