Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 1. desember 2008

1.desember; kalender og pepperkakehus...

Tenkte jeg skulle prøve å blogge hver dag nå i advent, som en slags kalender for meg selv.
Ungene var rimelig gira begge to, da de sto opp i morres. Etter en liten kalenderpakkejakt, fikk de åpne hver sin pakke.


Niklas fikk flere deler til en togbane, noe han tok ganske fort. Så nå må han bare vente til han får togspor og ikke minst tog i senere kalenderpakker.
Silje fikk Blåfjell-kalenderen, og var storfornøyd. Hun gledet seg til barne-tv hele dagen, for å få åpne den kalenderen også.

Etter skole, barnehage og jobb, bygde vi sammen pepperkakehus. Kjempeivrige unger, selv om Niklas var mest interessert i å spise pynten... :D
Litt flink å pynte var han jo, da...

Silje og en venninne konsentrerer seg om å ha melis på taket til pepperkakehuset.

Niklas' bidrag: å smake at alle non stop'ene smakte like godt.... :D

Det ferdige huset.... Vi skal pynte litt rundt det også, med bomull og nisser og sånt.
Etterpå kosa vi oss med the Julekalender og Jul i Blåfjell.
Bare 23 dager til jul... Begynne å stresse litt nå, kanskje?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...