Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 2. desember 2008

2. desember; toffifee og melkehjerter...

Litt adventstemning sånn helt til å begynne med. Måtte bare ta bilde av adventstjerna og dørkransen vår, var i skikkelig godt humør pga det nydelige vinterværet ute.


Ellers har jeg vært litt kreativ i dag. Først her er tre esker med melkehjerter, som skal gis bort til tre kollegaer. Har brukt julegavepapir til å kle de med, og det funket veldig bra.



Jeg har også dekorert noen esker med toffifee som skal gis som ekstragaver til jul. Synes selv de ble ganske fine, også var det jo så morsomt å holde på med. Tror stort sett alle arkene jeg fikk i den siste Bad Girls- pakken gikk med til disse eskene. Gjør egentlig ingenting, de arkene passet ikke min scrappestil i det hele tatt.




Jeg lagde ferdig noen julekort også i dag. Hadde laget selve kortene før, dekorerte dem bare i dag. Og jeg har fått sendt avgårde det første kortet også, yay! Liker å sende julekort, og synes det er SÅ morsomt å få julekort!:D
I morgen skal vi i begravelse. Det blir nok en tøff dag, men man må jo igjennom det...
Kan jo trøste seg med at hun det gjelder, ikke har det vondt mer, i det minste. Mager trøst, men, men.
Ha en fin kveld, dere, og det er bare 22 dager igjen til jul nå...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...