Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 4. desember 2008

3.desember; til ettertanke...

Vi var i begravelse i dag, til min tante.
Aldri en morsom opplevelse å være med på, og etter å ha hatt det litt tøfft for kun kort tid siden, er det tungt å se hvor skrøpelig livet er. Men samtidig en påminnelse om å ta vare på det man har...
Silje var med oss, men jeg tror ikke hun helt skjønte hva som skjedde. Vi får sette oss ned og snakke ordentlig med henne om dette.
Ellers har vi hatt en ganske rolig dag, med litt kreativitet og pakking av EN julegave. Flinke meg... :D

Silje åpner Donald-kalenderen.

LAgde 9 julekort mens jeg så Mamma Mia nå i kveld. Herlig film , I love it! Kortene er ikke helt ferdige, skal noe mere pynt på dem. Men de var morsomme å lage.:D

Og etter en runde i Photoshop med dette bildet, etter litt forklaringer hvordan det skulle gjøres, ble dette resultatet med julekort bildet. Det funker bra, ikke sant?
21.dager.... :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...