Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 29. november 2010

Kreativ ettermiddag... :)

Hadde en koselig kveld sammen ungene, og var litt kreativ sammen med dem. Vel, hovedsakelig sammen med Silje. Niklas gikk for lei, og tulla mest rundt oss.
Vi lagde snøkrystaller av perler, det var faktisk ganske morsomt. Lenge siden jeg har drevet med det, og hadde glemt hvor gøy det var. :)


En snøkrystall, klar til å strykes. :)


Mens vi satt og så på barne-tv, brettet vi stjerner, noe jeg så i et juleblad fra Allers.

Kjempeenkelt og fort gjort, og stjernene ble så fine! :)





Alle snøkrystallene vi lagde, og to "julekorver" som Silje perlet.

Her er de hengt opp i vinduet, synes de gjorde seg godt der. :)



Og her er stjernene også hengt opp.

Nå er det to dager igjen til 1.desember, og ungene har seriøs nedtelling nå. De gleder seg masse til kalenderåpning. Gleder meg jeg også, har nemlig byttet kalender med en "scrappekollega", så jeg kan også se frem til spennende pakker hele adventen.:)

Vel, skal se litt på tv, før det er god natt.

Ha en fortsatt koselig uke.:)

1 kommentar:

Ania sa...

Digger snøfnuggene, så lekre de ble - helt freestyle? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...