Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 22. november 2010

Utfordring hos Scrappehuset, og noen godteposer... :)

Scrappehuset har en utfordring gående om å scrappe jul, noe som har med jul å gjøre, tradisjoner, stort sett alt som har med jul å gjøre. :)
Jeg scrappet bildene jeg tok av ungene i år, som skal brukes på julekortene våre.
Hadde det kjempegøy med å scrappe denne, var en god stund siden sist jeg scrappet. Får prøve å gjøre det litt oftere, kanskje? :)
Har også tilbrakt dagen hjemme i dag, med en og en halv hånd, med å lage disse godteposene, eller skal vi si "bæsjeposene"? :)
Det ble fem poser med snømannbæsj (minimarshmallows)...





... og to poser med reinsdyrbæsj (maiskuler). Var skikkelig morsomt å lage disse, skal lage flere bare jeg får kjøpt mere snop. :)



Ha en koselig uke videre. :)

7 kommentarer:

Torill sa...

Så stilig!!!
Likte så godt de posene med bæsj!! :0)

Den julekortLOen var flott! Nydelige julekortbilder da!
Takk for at du ble med og feiret med Inspiratoren vår!

PS:hvis du lager en direktelink med bilde i ScrappeHusbloggen, kan flere SE hva du har levert:0)

hanne sa...

Så morsomme poser du har laget! kommer garantert til å falle i smak ;)

Elisabeth Helland sa...

så stilige poser med bæsj du har laget...herlige bilder av både snømann og reinsdyr....(som er hva for noe? stempel?)

LO'en var kjempelekker, kan tydelig se at du er blitt inspirert der av månedens inspirator ja.....

ha en fin fin dag du og dine

Linn Kr/sykepleier sa...

Så herlig med bæsjeposer, alltid en slager og disse var forseggjorte og kule. ;D

JuleLOen din var detaljert og spennende. Uvanlig fargevalg til tema, men det ble virkelig spenstig og flott. :D

Iselind sa...

He he...artige bæsje poser!

Takk for at du ble med på Inspirator oppgaven. En kjempeflott julekort LO.

Ha en fin kveld.

Iselind

Vibeke sa...

Så utrolig lekkert!! Jeg digger reinsdyrbåsjen og snømannbæsjen - utrolig kult - tror vi skal lage noen slike hjemme her også:)

Tusen takk for inspirasjonen:)

Toi9 sa...

Så fin LO!!
Og så skitkult med bæsj godterposene :o)
Herlig laga!

Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...