Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 12. januar 2012

Dagbok 11.januar

Det er ingenting jeg er så lite glad i som husarbeid... Og egentlig spesielt å brette klær... Så dermed vokser haugen med rene klær i sofaen en stund før jeg (eller noen andre) forbarmer seg over den og bretter de sammen. Aller helst kommer det av at vi ikke finner klærne vi trenger i klesskapet lenger, de ligger i sofaen.. :) Nyttårsforsett, kanskje? Å bli flinkere å brette klær? ;)


mønsterark- my little shoebox


stickers og journalingark- basic grey


punchinella-panduro


tall- cosmo cricket


klessnor-litt hampbånd og restepapir :)


Ha en fin torsdag, det er snart helg. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...