Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 9. januar 2012

Minikort og en LO i sene kveldstimer :)

Inspirert av denne artikkelen hos scrapping.no, lagde jeg disse to minikortene i kveld. :)
De er til to nieser som har bursdag denne uka (januar er bursdagsmåned her i huset...), og skal legges sammen med gavene.
Har brukt ark fra Made By Janet som motiv på kortene, og en edge punch fra Martha Stewart på kanten av kortet. Litt lim og glitter på kanten av stjernene, en rose , litt bling og et lite tekststempel fra HegeAl. :)
Under er innsiden av kortene, også der har jeg brukt ark fra Made By Janet.
Det ble en LO til i kveld. Hadde så lyst til å scrappe dette bildet av Silje i bassenget da vi var i Skellefteå i fjor sommer. Så det ble en ganske stæsja LO til meg og være, men hadde det kjempegøy med å lage den. :)

Ha en fantastisk flott uke, alle sammen! Klem! :D

1 kommentar:

oheidia sa...

Utrolig stilig Lo!!! Der har du klart å lage stemning som imponerer. Flott tittel også. Du inspirer meg til å scrappe igjen med slike Lo'er. Burde begynne igjen men har mistet litt "guts" på scrappingen.

Flotte kort også. Morsomt at du nå gjør begge deler. Du blir sikkert hekta på kort du også:)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...