Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 15. januar 2012

Dagbok 14.januar

Gårdagens side er om garasjeryddingen vår, med bilder av flinke småtroll som rydder og koster. (Jeg rydda, jeg også, selv om det ser ut på bildene som om det bare er ungene som rydder... ;D )
Men det var så godt å få den rydda, så jeg slipper å ha en nedsnødd bil hele vinteren. Nå er den snøfri, og varm(ere). Det blir bra. :)
mønsterark- nille
laserkuttet ark- ukjent
målbåndteip
blomster- prima
journalingkort-ukjent
brads
små ringer
restepapir
tall-making memories
Ha en fortsatt fin søndag, her venter vi bare på at lapskausen skal bli ferdig. :) Klem!

3 kommentarer:

Torill sa...

Med disse flotte sidene glir du jo rett inn i vår Hverdagsutfordring inne hos oss i ScrappeHuset!! SÅ gøy!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

Bodil sa...

Flott side igjen :) Likte den målebånd-tapen.
klem

Ellen* sa...

Hei på deg! Tusen takk for mange koselige kommentarer inne i bloggen min! Beklager at jeg ikke er like flink! Kommenteringen min har vært på lavbluss ei god stund, men nå skal jeg skjerpe meg!

Og for et prosjekt du har satt igang med da!! Scrappe ei side pr dag!? Det er imponerende, det! Men såå artig å ha etterpå!:o) Lykke til med fortsettelsen! Jeg kikker nok innom for å se hvordan det går:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...