Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 28. februar 2013

27.februar, og Anything Goes

Jeg var i Tromsø i går, og var innom Jekta Storsenter.
Da jeg gikk fra Søstrene Grene passerte jeg banken, og der sto det en god del folk utenfor og så på noe. Da jeg så etter, så jeg at de viste 15 kilometeren fra VM på storskjerm, og de nærmet seg innspurten. Så jeg ble like godt stående og se Petter Northug vinne gull. :)
Kjempemorsomt, og FOR et løp han gikk!
Heia Norge! :)
 
Scrappet denne i dag, bildet er av min alltid fotogene tullball av en sønn som gjør seg til for fotografen på en fotballturnering i fjor. :)
Lenge siden jeg har scrappet 6x12 formatet, kjempegøy!
Leverer denne til
 
Som alltid på denne tiden på torsdagene, er jeg straks på tur på jobb.
Men i morgen er det fredag, og helg! Juhu! :)
Klem!!!


3 kommentarer:

Janine sa...

Great scrap page and your son looks so cute.
Thanks for joining us at Anything Goes.
Hugs, Janine xx

Birgitanita sa...

så moro et bilde og stilig tittel. Vi gjør det jammen bra i ski-idrettene denne vinteren. Flinke folk. Klem.

Grethe sa...

Utrolig kul LO, på et utrolig kult format! Aldri kommet på det, men skjønner at det utfordrer på en annen måte, det ble veldig stilig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...