Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 9. februar 2013

7.februar

Som sagt gikk bursdagen min i går med til å rydde og vaske huset.
(Noe som trengtes veldig mye, egentlig! ) :)
Jeg bakte også en oreo kake, fikk brukt hjertekakeforma mi, den funket fint til det formålet. :)
Etter å ha bakt og vasket, ble det et stykke sjokoladekake på meg før jeg måtte på jobb.
Hurra for meg... :)
Ha en fortsatt fin helg, alle sammen. :)

3 kommentarer:

Grethe sa...

Hurra for deg! Gratulerer med overstått. Herlige kaker... Og det er jo deilig med nyvasket hus da.

Cornelia sa...

Ja! Hurra for deg!

Duktig var du på din födelsedag, med bak och städning. Nu behöver du nog inte göra det igen på ett tag?!

Ha en fortsatt god helg! Och njut av långledigheten!

Bodil sa...

Gratulerer med overstått dag :)
God helg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...