Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 7. februar 2013

5.februar, og tre kort :)

Som sagt så feiret vi mamma's 70 års dag i går, og her er bilde av den gooooode kaka vi spiste.
Nam! :)
 
Tre kort på tampen av kvelden fra meg;
Leverer dette til

 


 

 
Dagen som gikk, var min søsters bursdag, og nå når klokka har passert midnatt, så er jeg blitt et år eldre. :)
Eldre, ja. Klokere? Vel, det gjenstår å se... :)
Ha en fin dag, det akter jeg å ha! :)
Klem!

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Oj oj oj, vad damerna i familjen firar födelsedagar nu. Mamma, systern och så du själv.

GRATULERER MED DAGEN!!!!!!

Och du... korten är jättefina!

Jorunn`s scrapperier sa...

Et nydeligt kort og flott pyntet.
Takk for at du deltar hos Scraphaugen.

DT- Jorunn Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...