Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 12. august 2013

10. og 11.august

Det har vært en flott helg, med mye latter og koselig samvær.
På lørdagen var vi på ei hytte som har vært mine besteforeldres, og nå eies av min onkel og tante.
Der var vi samlet en hel del slekt og venner, noe som er blitt en årlig tradisjon andre helga i august.
Nytt av året var konkurranser, både for store og små.
Hesteskokasting, støvelkast og melkespann kasting.
Spesielt støvelkastingen ble kilde for mye latter. :)
Utrolig trivelig dag, flott vær og nydelig mat.
Gleder meg allerede til neste år. :)
 
Dagen i går ble ganske kort, siden vi sov leeeeeeenge, og ganske så lat...
Gjorde veldig lite fornuftig, bare surret rundt ute og inne i det fine været.
Godt med sånne dager også. :)
Ha en fortsatt fin uke. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...