Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 14. august 2013

12. og 13.august

Det ble seriøs kveldsmat på meg i går...
Bakt potet, med tilbehør. Trenger vel ikke si at jeg ble mer enn mett? :)
Det er jo så godt!
 
Niklas sammen med den nye heisekranen han fikk kjøpe seg i Tromsø i dag.
Han var på kontroll på Øyelegesenteret, og fikk lov til å kjøpe noe for litt av bursdagspengene samtidig. Veldig, veldig fornøyd gutt. :)
Kjenner litt at jeg ikke skulle pakket vekk scrappesakene så fort.
Har snev av scrappe-abstinenser.... :D

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Bakad potatis är en favorit! Det är såååå fantastiskt gott!

Och pojken ser verkligen nöjd ut och det är ju inte konstigt, för vilken fin kran han köpt!

Cathrin sa...

En skikkelig favoritt her i huset også, til helga kanksje... ;o) Tror de bursdagspengene var vell brukt, så jo superfornøyd ut med kjøpet.
Synes du skal leite fram scrappesakene igjen og høre på abstinensene. ;o)
Ha ei fottsatt flott uke!
-klæm-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...