Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 24. august 2013

20.-23.august

Tirsdag hadde jeg min andre kveldsvakt denne uka, av tre... Liker ikke kveldsvakter...
Uansett, det er jo greit å få unna noe husarbeid på slike dager, så da vasket jeg hus...
Noe jeg heller ikke liker.... :)
 
Onsdagen var det duket for hjemmekamp for snuppa og laget hennes.
En tøff kamp, som de kanskje burde vunnet. Men de tapte 2-1, da.
Silje scoret sitt første mål i år, og fikk sin første skade...
Hun falt på banen, og landet på hånda så den fikk seg en trøkk.
Så da ble det ispose på og resten av kampen fra sidelinja.
Men hun er tøff, og det gikk helt fint med hånda, den var bare forslått, heldigvis. :)
 
Torsdagen var tredje kveldsvakt for uka, og da fikk jeg besøk av Line og Tarjei.
Tenk at det er over fem måneder siden han var født!
Han kommer til å bli en ordentlig storsjarmør. :)
 
Silje var og fant frem noen saker jeg hadde pakket ned blant hobbysakene, og de satte hun og Niklas seg ned for å male på.
Ganske kreative småtroll jeg har til tider. :) 
Nå skal vi ganske snart avgårde for å få Silje klipt. Så nå går diskusjonen om hvor mye som skal klippes vekk. :) Vel, vi får se hvem som vinner den... :)
Ha en fortsatt fin helg. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...