Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 29. september 2013

27. og 28.september

Fredagen dro jeg over til Skogsfjord for å hente Niklas, som hadde vært hos bestemor og bestefar siden de hadde fri på skolen i et par dager.
Etterpå dro vi over til pappa en tur, hvor Niklas lekte med en overlykkelig Basken. :)
 
Været overrasker stadig her nord.
Fantastisk flott høstvær, vindstille og sol. Faktisk så feilberegnet jeg turantrekket mitt noe kolossalt, trodde jo det var kaldt ute, og kledde meg etter det... Holdt på å renne bort, jo! :D
Gikk innom fotballbanen på hjemtur, og så A-laget vårt dessverre tape, og dermed rykke ned.
Snakket med hyggelige folk, ungene fikk hilse på en skjønn liten valp. :)
Det har vært en flott helg, godt med fri.
I dag har jeg sovet lenge, og det blir antagelig bare surr i hele dag.
Vi skal på TIL-kamp, jeg og ungene, og se Tromsø forhåpentligvis slå Start.
Skal ha begge ungene med, det blir spennende... :)
Ha en flott uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...