Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 10. september 2013

3.-10.september

En hel uke med bilder, gitt...
Ja, ja... :)
Forrige tirsdag var Niklas innom på jobb, og "hjalp" til på lageret... :)
Gutter og kjøretøy... :D
 
Som teksten sier... :D
Fikk hakeslepp da jeg sjekka tippekontoen på onsdag. :)
 
Torsdag, og på tur sørover til Jessheim.
Ungene var så gira over å få ta fly. :)
 
Silje og Milo ble kjempevenner da vi var sørpå. :)
 
Tok ungene med på kino på Jessheim, for å se Monster Universitetet i 3D.
Morsom film, både jeg og ungene kosa oss masse. :)
 
Søndagen ble det knallvær, og tur til Tusenfryd. :)
Vi feira bursdagen til ungenes søskenbarn samtidig, han ble 14. :)
Alle var rimelig slitne da vi dro hjemover. :)
 
Niklas sitter og studerer flyene, mens vi venter på å gå om bord i flyet vårt. :)
 
Flinke ungene som hjalp til med å ta ned trampolina i dag.
Eller, de tok den ned stort sett alene. Imponert! :)
Ha en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...