Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 30. september 2013

29.september

 For å få publikum til å komme på hjemmekampen mot Start, hadde Tromsø senket billettprisene til 50,- pr billett. Så da fant jeg ut at jeg hadde råd til å ta med meg begge ungene på kamp. :)
Var litt spent, siden det var første TIL-kampen til Niklas.
Men det gikk helt greit. Vi satt helt fremst, så ungene fikk sett ganske bra. :)
Gikk ikke like bra på banen, TIL tapte 2-3 for Start...
Ja, ja....
Snart kveldsjobb...
Fortsatt fin mandag til dere. :) 

1 kommentar:

Cornelia sa...

Vilken härlig bild på ungarna! Jag ler med hela ansiktet, jag med, när jag ser deras glada miner!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...