Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 16. februar 2014

365; uke 7, og Project Life

Min uke 7 i bilder:)
Fikk tilsendt dette bildet på mail fra min søster, for å skrive det ut for henne.
Fine Tarjei.:)
 
Niklas "hjelper" meg med å lage middag... :)
Pannekaker, som dere sikkert skjønner.
 
Solfest og karneval på skolen.
Silje var utkledt som baby, og Niklas var et monster. :)
 
Det ble bestemt på foreldremøte til Siljes fotballag at de skal dra til Island på fotballturnering til sommeren. :) I den forbindelse måtte det tas lagbilde, og det fikk jeg lov til å gjøre.
Var ikke bare-bare, da flere av jentene ikke greide å holde seg alvorlige lenge nok til å få tatt ett ordentlig bilde... :)
 
Fredag, og valentines day...
Sjokoladehjerter til mine tre her hjemme. :) 
 
Jobbelørdag på meg, så Aksel og ungene tok seg en tur ut i det fine været. :)
 
Jobbesøndag....
Ikke det morsomste som finnes...
 
I går kom pakken jeg ventet på, med Project Life stæsj....
Bare littegrann, da... :D
To store pakker med plastlommer, to små pakker med plastlommer, og fire core set....
 
Måtte jo prøve å lage noe med alt dette også, så her er sidene jeg lagde i går.
Tre sider fra min nieses 20 års dag (hun blir 26 i år... :D)

 
Og en side fra første besøket hos Tarjei. :)
Morsom måte å lage sider på, men kommer ikke til å slutte med "vanlig" scrapping av den grunn.
I morgen er en ny uke, og nye muligheter. :)
Ha en flott uke!!!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Älskar ditt dagboksprojekt. Det har jag sagt förut och jag gör det fortfarande!

Härliga PL-sidor du har gjort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...