Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 14. februar 2014

Strikking, scrapping og shopping...

Her går det litt i alt for tiden.
Strikking, scrapping, og "litt" scrappeshopping.
Har strikket en Heia Norge hals, i samme garn og mønster som lua jeg har lagt ut tidligere.
Mønster til halsen finner du her.

 
Så til scrappingen...
En LO med bilder fra en bytur med ungene.
Da vi var innom Toys R Us, fant Sile disse superhelt-maskene som hun måtte prøve, og jeg måtte ta bilde av alle sammen. :)
Og da hun oppdaget at det fantes små kjøretøy som matchet maskene i farger, da var jo lykken gjort. :)
Tullejenta vår. :)
 
Bilder fra ungdomsleiren Silje var på i fjor.
De hadde bl.a fiskekonkurranse, og selv om jeg tror resultatet var så som så, så hadde hun det nok veldig morsomt sammen med venninnene sine. :)
 
Bilde av Tarjei, min nieses lille sønn.
Bildet er tatt mens han var sammen med bestemor, og så Tromsø slå Rosenborg på tv.
Da må man pyntes med TIL-skjerf, mens mamma er på fotballkamp. :)
 
Og så var det shoppinga...
Har blitt fascinert av Project Life, og fant ut jeg skulle prøve meg litt på dette.
Så da jeg fikk to gavekort hos Bikuben til bursdagen min i forrige uke, så bestilte jeg litt stæsj...
To album, 3x4 card punch, thickers, blingswirls, stempelpute, litt blomster og blader.
Vet og at det kommer en "liten" pakke i morgen med resten av PL tingene jeg har bestilt.....
Gleder meg til å prøve dette. :)
Nå er det fredag, og helg for de fleste.
For min del, full arbeidshelg.... Ja, ja...
God helg til alle sammen. :)

1 kommentar:

Anne sa...

Så lekre layout, liker godt den første med alle superheltene! :)

God helg!
Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...