Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 17. juli 2012

Dagbok 13.-16.juli

Her er de siste dagboksidene mine:
Fredag 13.juli (spooky dato, egentlig...) hadde vi kanonvær. Temperaturen var over 20 grader store deler av dagen, herlig med slike dager her nord! :)
Jeg var innom butikken og spiste kake sammen med en kollega som desverre hadde siste dag på jobb.... :( Blir å savne henne.
Etter det gikk jeg tur langs veien, fra oss og til nærmeste veikryss. Det ligger 8 km herfra...
Dvs at jeg gikk ca 1,6 mil... Er det rart jeg fikk verdens mest fantastiske gangsperre!?! :)
Men var en flott tur da.
På ettermiddagen dro vi over til svigers og tok ungene med på båttur rundt øya der vi har hytte. Var en liten tur oppom der også. Fantastisk flott tur. :)
Papir fra DCWV
Øyenstikker og gress- QK
Blomster fra Storyteller
Bling fra Prima
Tiny alpha

Vi var hos svigers i helga, og de har noen fine klatretrær i hagen.
Så plutselig dukket disse to små gjøkene opp der... :)
Papir fra My little shoebox
Tre fra Dusty Attic
Blader fra QK
Journalingark ukjent
Thickers

Aksel hadde lovet Silje en tur med motorsykkelen, og på søndag greide hun å mase seg til den.
Søskenbarnet hennes ville og prøve, så det var to fornøyde unger som fikk hver sin motorsykkeltur. :)
Papir fra Authentich (?)
Rub ons fra Panduro
Stickers fra Panduro
Dymo
MC-figur/knapp
Washitape
Thickers

I går var jeg på besøk hos en god venninne. Morsomt med noen timer med skravling og fliring. :)
Papir fra 7 Dots
Washitape
Tallstickers fra Basic Grey
Kakeserviett
Div die cuts

I dag er ferien over for mitt vedkommende. Begynner på jobb kl 16, har ikke helt lyst til det, må jeg innrømme...
Neste år blir det ferie senere enn i år, føles helt feil å være ferdig feriert i midten av juli...

Åja, jeg ble jo faktisk en av uke 27's Kreative Sjeler på scrapping.no!
Med den rosa vugga jeg laget på treff tidligere i år!
Kjempemorsomt, det da! :)

Men nå skal jeg gjøre meg klar for jobb... VIL IKKE!!!
Hoff....

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...