Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 29. juli 2012

Dagbok 27. og 28.juli

Gårdagens side: jaggu tror du ikke sola dukket opp!
En liten stund, i hvert fall... før regnet kom igjen.... Har vært en jævlig våt sommer dette her.
Fredag, og dermed ble det popcorn og tv på meg etter jobb. :)
Mønsterark fra My little shoebox og Tim holtz
Filmstripe-tape fra Prima
Washitape
Basic Grey tallstickers
3D sticker fra Nille

Dagens side; rett hjem fra jobb og i kakebaking. Niklas har bursdag på tirsdag, og vi skal ha familiefeiring i morgen.
Ble et helt styr med kakene. Sjokoladekaka gikk greit, men sitronkaka...
Brukte en ny kakeform som ikke var brukt før, og det viste seg at den ikke var tett...
Dermed ble det kakerøre i steikovnen, litt røyk og os... Og eviglang steiketid på kaka...
Men den ble ferdig, og forhåpentligvis god. :)
Grilling ble det også, på verandaen, i regnet... Sommer i nord. :)
Mønsterark fra Creative Club og Panduro
Journalingark fra Panduro 
Tall - QK Studio
Hvit penn

Begynte å se på en film som jeg ikke greier å slå av, må bare se den ferdig før jeg legger meg...
Ha en fortsatt fin helg! :)

3 kommentarer:

Pauline sa...

Så flotte dagboksider!!
Jeg beundrer deg som klarer å scrappe 'hele tiden', og atpåtil blir det såå bra!

Sommeren har vært 'av og på' her i sørvest også, tror vi var bra heldige med været da vi var på Senja... :-)

Ha en riktig fin og kreativ søndag, kos deg med selskap og bursdagsbarn!! :-)

Linda sa...

Tusen takk for masse flott inspirasjon. Har en overaskelse til deg i bloggen min. Ha en flott uke :)

Cornelia sa...

Oj oj! Du scrappar en dagbok?! Och flitig är du, ser jag. Nu blev jag väldigt imponerad, verkligen! Och så fint det blir också!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...