Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 20. juli 2012

Dagbok 17.-19.juli

Nok et dagbok innlegg fra meg.
Ser ut som om jeg ikke kommer meg inn i innlegg hver dag-modusen igjen.
Ja, ja, scrapper nå hver dag i dagbøkene, så får jo være fornøyd med det, da. :)
17.juli var ferien over for min del, og det var tilbake på jobb igjen... Bah!
Hadde virkelig ikke noe som helst lyst til det....
Mønsterark fra Tim Holtz
Thickers
Tallstickers fra Basic Grey
Restepapir
Hvit penn

Siden for i går viser et bilde/broderi som henger i gangen vår. Jeg broderte dette bildet for sånn ca 14-15 år siden, og liker dette sitatet/visdomsordene veldig godt. Etter så lang tid, kanskje det er på tide å begynne å følge dem? :)
Mønsterark fra Tim Holtz og DCWV
Blingswirl fra Lost & Found
Blomster fra Storyteller
Restepapir
Tiny alpha

Dagens side viser bilder fra besøket vårt på biblioteket i dag.
Ungene fant seg filmer og DS spill de ville låne, og jeg fant meg noen bøker.:)
Mønsterark fra Tim Holtz
Journalingark fra BoBunny
Tag
Thickers
Ugle fra Jolee's
Leverer denne inn til Nordsalten Hobbyklubb #57: Barn

5 kommentarer:

Bodil sa...

Heisann ;) Her var det kommet mange dagboksider jeg ikke har fått sett før nå. Koselig at du henger med på de ennå :) Mange fine bilder og flott pyntet på alle sidene.
God sommer, klem :)

Karen Elise sa...

Så herlige dagboksider du har laget! Det blir et koselig minne å bla tilbake i.
Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
~Karen Elise~

Sylvia sa...

Herlig:-))

Takk for at du scrapperm med NSHK.

Sylvia.

Lene sa...

Så flott dagbokside. Kjempekoselig. Tusen takk for at du deltar hos NSHK. Klem, Lene

banglamarie sa...

Så flink du er!
Flotte dagboksider!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...