Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 12. oktober 2012

Dagbok 10. og 11.oktober, og et par kort

Silje hadde i lekse å lage en tegneserie, og resultatet ble knallbra!
Flinke jenta vår! :)
Mønsterark fra Panduro
3D stickers fra Notabene
Tiny alpha

Vi har fått inn ny cola på butikkne, Cherry coke.
Ikke så spesielt god, egentlig... Men kul boks, da. :)
Mønsterark fra Tim Hotlz
Bling og tallstickers fra Prima
Journalingark fra Fancy Pants
 
Har laget et dåpskort på bestilling.
Det er prikker på båndet og en sløyfe. :)

 
Og har laget et bursdagskort til min svigerbror. :)
Han er ivrig syklist, og jobber som flymekaniker, derfor verktøyshipboardene inni kortet.:)
Leverer dette inn til Scrapperiket#59: Chipboard.

 
Nå bærer det til Tromsø på hotellhelg, juhu!
God helg!

7 kommentarer:

Luce sa...

Mye flott i dag - herlig dokumentasjon av datteren din sin tegneserie, kult med fargene.
Nydelig dåpskort og kult 45 årskort :o)
Ha en nydelig helg :o)

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig stiiiiilig kort da :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

Unni
Scrapperiket

Linda sa...

Flott kort!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

Linda, Scrapperiket

Linda sa...

Her var det masse lekkert. Flotte kalender sider og kort. Er virkelig imponert over den kalenderboka di. Ha en flott dag :)

Cornelia sa...

Så tittar jag in igen och följer din dagboksscrapping. Fint, fint, som alltid.

Och vilket vackert dåpskort! Trevlig vikning och jättesött motiv!

Cathrin sa...

Flotte kort og Loer! Oida, messe allerede neste helg, da skjønner jeg godt du henger i. Heldigvis ikke før den 20. november her, så da har jeg ennå litt tid og gjett om jeg trenger det. Men siden det er første messa så synes jeg det er vanskelig å beregne hvor mye jeg egentlig trenger...men man lærer vel etterhvert. :o)
Ha ei flott uke og lykke til med salget på messa!

Tone-Lill sa...

Så flotte nye sider du har laget i dagboken. Kult med tegne "
ha en flott uke :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...