Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 7. oktober 2012

Dagbok 5.-7.oktober

Siste dagers dagbok sider. :)
Fredagen dro vi over til svigers for å hente ungene, og der fikk vi servert god middag på kvelden. :)
Mønsterark av ukjent opphav
Washitape
Bånd fra Notabene
Blomster fra Prima
Thickers

I går hadde Silje skikkelig Barbie hår, etter å ha gått to dager med masse små fletter i håret.:)
Og siden hun var i ordentlig tullehumør, så "kledde" hun på seg en stol og gikk og sprdet rundt med.
Tullejenta. :)
Mønsterark fra My Minds Eye
Div stickers fra Basic Grey (?)
Thickers
Tiny Alpha

He-he, dagens bilde viser hvordan det så ut her i tv-stua for bare en halvtime siden.
Scrapperot overalt... :)
Men har ryddet det vekk nå, da.
Mønsterark fra Nille
Div resteark
Bling fra Prima
MS Scandinavian snowflake
Tiny alpha
 
Straks kvelden. Skal opp tidlig og kjøre til Tromsø, har time hos frisøren.
LONG overdue, vil jeg si.... Gleder meg til det. :)
Ha en fin uke! Natta! :)

3 kommentarer:

Therese sa...

Lager du vikelig en side per dag? Så utrolig kult! Må legge meg til så jeg får fulgte med på dette! :)

Tone K. sa...

Oi...så flink du er...laget du en LO av hver dag ?
DET står det respekt av altså :)
Så flotte sider også så moro å se tilbake på en så god dokumentasjon.
Flotte sider !! :)

Cornelia sa...

Sköööön, den nedersta! Ögonen föll för pappersremsorna och sen läste jag texten också. Härlig! Du bjuder verkligen på dig själv.

Ha en flott uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...