Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 10. oktober 2012

Dagbok 8. og 9.oktober

På mandag var jeg hos Frisøren, det var VIRKELIG på tide!
Så nå er ettervekst, og faktisk en god del hår også, borte vekk. :) Yay!
Mønsterark fra Panduro
Svart Bazill
Stjerne die cut
Tallsticker fra American Crafts
Filmstrip fra Tim Holtz
Div alfastickers fra Prima

I går hadde jeg to ordentlige tullebukker i huset.
Ungene var i skikkelig tullehumør, og hadde det riktig så morsomt en stund. :)
Fint at de ikke bare krangler, da...
Etterpå satte Niklas og jeg oss ned og spilte noen runder med Memory.
Han husker ganske så godt, lillingen. :)
Mønsterark fra Tim Holtz
Journalingark ukjent
Mini mini bingoark
To stk snu-kort
 
Straks jobb, ha en fortsatt fin dag (og uke). :)
Klem!

3 kommentarer:

Irene sa...

Så moro at du scrapper hver eneste dag. Så mange gode hverdagsminner å huske på til senere.

Flink du er som klarer å gjennomføre dette.

Cornelia sa...

Fina bilder före och efter frisörbesöket! Kul att ha kvar och se tillbaka på.. tänk, om tio år eller så!

Gracielalife Design - by Graciela sa...

wow! du er fantastiske som scrapper hver dag til dagboka di! veldig imponert, du lager flotte sider med mange detaljer og gode minner!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...