Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 5. oktober 2012

Dagbok 2.-4.oktober, og godteposer

Langfri.... Liker det ordet. :) Har tatt helg nå, skal ikke på jobb før på tirsdag, yay! :)
Noen dagboksider:
På tirsdag måtte jeg ta noen bilder av månen som var på tur opp utpå kvelden, det var så fint lys ute da. :)
Mønsterark fraBasic Grey
Washitape
Blingswirler fra Prima
Stickers fra 7Dots
Resteark

I går var jeg på møte på jobb. De er et evig sirkus, de møtene våre. Vi er jo såååå flinke å holde oss alvorlig og seriøse....
Og da jeg kom hjem, lagde jeg trollkrem til kvelds, av noe tyttebæ vi hadde fått fra svigermor.
Nam!!!
Mønsterark fra BoBunny
Glitterstickers og sommerfugl fra Creative Club
Filmstrip fra Tim Holtz
Thickers
Dymo
Små spillekort

Det var nydelig høstvær i dag, sola skinte og det var vindstille. :)
Har laget små godteposer som skal selges på julemesse i slutten av måneden.
Håper bare de holder seg fine, og ikke tørker ut før jeg skal selge dem. :)
Mønsterark fra Nille
Tallstickers fra Basic Grey
Washitape
Ettikettan til godteposene
Svart og hvit penn

Bilde av godteposene jeg har laget. Har laget flere enn disse, da. :)
Ha en fortsatt fin helg.

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Läckra godispåsar!

Och den sidan med trollkrämen med den BLÅ dymoremsan... så snygg effekt det blev!

Vi har också haft möte på jobbet den här veckan... hej å hå.. två av mina kollegor är så arga på varandra, så jag vet inte hur de/vi ska komma vidare. Trist och tråkigt.

Ha en skön helg!

Therese sa...

Så super fine godisposer du har laget! Likte godt LO en din om posene også! :)

Håper salget går unna! Lykke til!

Tone K. sa...

Jeg er virkelig superimponert over dags-LO`ene dine altså :)
Også så fine som de er :)
Flotte godisposer også...de er virkelig morsomme :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...