Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 19. desember 2012

Dagbok 14.- 17.desember, toffifee og bursdagskort

Et kjapt innlegg før jeg må på jobb...
Fredagen gjorde jeg ferdig glassene med knekkebrødmix som jeg skal gi i julegave.
Hentet ideen fra Wenche på Scrapping.no, kjempefine julegaver til de som har "alt". :)
Mønsterark- 3ndypapir
Julebånd- Søstrene Grene
Journalingark- Fansy Pants
Tag- Nille
Restepapir

Lørdagen fikk vi besøk av niesa mi, og hun og Silje heiv seg rundt og lagde nyyydelige popsboller. :)
Journalingark- Fancy Pants
Washitape
Thickers
Julekurver- Marianne Design dies
Restepapir

3.søndag i advent, ungene og jeg var julenisser og leverte ut gaver, før vi var en tur på besøk hos mamma. Der måtte jo ungene selvsagt posere under det store juletreet som står utenfor sykehjemmet... :)
Og på kvelden var jeg lei av å være blondine..... ;)
Mønsterark- ?
Juletresticker- American Crafts ?
Bit av hårfargepakken
Halvperler
Epoxysticker
Restepapir

Mandagen var ungene ivrig opptatt med å pakke inn julegaven til pappa, må benytte anledningen mens han var på jobb. :) Og Silje dekorerte et glass som vi kunne ha sukkertøyene vi lagde i.
Mønsterark- Xmas Bella
Journalingark- My Minds Eye
Thickers
Tag fra glass med brente mandler
Juletrechipboard- Creative Club
Restepapir

Lagde et bursdagskort til gusønnen min, som har bursdag rett over nyttår. :)

Siste bidraget mitt til Julestafetten på Scrapping.no.
Julepyntet toffifee eske.
Og guess what? Laget mitt vant! Yay! :D
 
Kalendergaver:
14.desember: Dusty Attic chipboard

15.desember: Tim Holtz tannhjul

16.desember: Dusty Attic chipboard

17.desember: Bling fra Prima
 
Nå er det på jobb, og stresse med pakker, post og varer.
Å, du søte førjulstid.....
Ha en fortsatt fin uke!

3 kommentarer:

Bodil sa...

Så flotte dagboksider igjen, et tøft kort og en nydelig pyntet eske.
Mye fint i kalenderen din :)
klem :)

Unknown sa...

Woow sååå mye flott du har laget :-) Riktig koselig :-)
Takk for at du deltar hos Kort o Mania og God Jul!
Klem fra Karin

Jeanette sa...

Så flott Toffeefee-eske du har pyntet. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania og god jul videre. Klem Jeanette :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...