Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 3. desember 2012

Dagbok 30.november, og 1. & 2.desember

Siste dagboksiden for november
Fantastisk vintervær, måtte ta noen bilder da jeg tok pause i husvask og adventspynting. :)
Mønsterark- BoBunny
Snøflak- Martha Stewart Scandinavian Snowflake punch
Snøflak fra gavepose
Ticket- Tim Holtz
Tallstickers- Basic Grey

Forsiden på desember dagboka.
Tenk, jeg er snart ferdig med dette prosjektet, og har så langt greid å gjøre det jeg hadde tenkt, scrappe hver dag i et år. :)
Gleder meg litt til jeg er ferdig, da.
Mønsterark- Fancy Pants og Pion Design
Juletredies- Tim Holtz
Kristorn dies- Marianne Design
Blomst
Alfabet- QK Storyteller
Tiny Alpha- Making Memories
Spellbinders
Glitterlim
3D puffy maling

Første siden i siste boka!
Vi var på julebord i hjembygda mi i går, og hadde det kjempegøy!
Masse folk, god mat, grei musikk og masse, masse latter. :)
Mønsterark- Papirdesign (?)
Kristorn- Jolee's
Thickers
Journalingark- ?

Siden for i dag.:)
Var og hentet ungene hos svigers, før vi dro på besøk til mamma på sykehjemmet.
Der var det julegrantenning, en god del folk, og sosialt samvær. :) Koselig. :)
Da vi kom hjem, pyntet ungene og jeg pepperkakehus.
Niklas spiste nok nonstop til å gire seg opp, og Silje hadde melis over hele huset...
Alt som vanlig... :)
Mønsterark- 3ndydesign
Washitape
Snøflak- MS Scandinavian punch
Thickers
3D Pepperkakehus- Nille
Lys dies- Marianne Design
Journaling ark- ?
 
Jeg bestilt kalender fra ScrapSmart i år, og Silje har pakket den inn for meg. :)
Så nå har ungene mye moro med å gjemme kalenderpakker rundt om i huset hver dag til meg. :)
1.desember: Fine charms

2.desember: Glitter fra Stickles
 
Da var det natta, som alltid når jeg blogger... :)
Ja, ja, ha en flott desemberuke! :)
Klem fra meg!

1 kommentar:

Ellen* sa...

Wow!! Tenk at du har scrappa ei side for hver dag i (snart) et helt år! Det er jammen meg sykt imponerende!:o)
Lykke til med siste innspurten - og ha ei koselig adventstid!:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...