Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 7. desember 2012

Dagbok 5.-7.desember

Dagboksidene for de siste dagene:
Onsdag 5.desember hadde jeg fri, og da benyttet jeg anledningen til å dra til Tromsø for å handle julegaver. Måtte jo innom det nyåpnede Jekta Storsenter, og der var det blitt stort! Gikk meg jo nesten vill! :D
Lagde pakkelapper på kvelden, hele 40 stk, med hjertetag diesen fra Magnolia.
Synes de ble helt greie. :)
Mønsterark- ?
Washitape
Div julestickers
Thickers
Liten gavepose- Panduro
Restepapir

Jeg var kreativ på julegavefronten i går. Fylte 7 glass med knekkebrødmix som skal gies bort, og snømannsuppe og kakao på pinne som små ekstragaver. :)
Mønsterark- Magnolia og 3ndypapir
Epoxy stickers
Restepapir

I dag ble det bakt kakemenn, ungene og 2 stk som var på besøk, bakte raskt ut en hel deig. :)
De var kjempeflinke, og kakemennene ble kjempegode. ;)
Mønsterark- ?
Kakemenn / pepperkake dies- QK
Bånd
Thickers

Som sagt så brukte jeg en kveld på å lage pakkelapper.
Lagde opp 40 stk, så det holder nå en stund. :)

Og 10 pakker med Snømannsuppe, som skal bli ekstragaver til jul. :)
 
Kalendergavene mine:
5.desember: Distress Stain fra Tim Holtz

6.desember: Washitape fra Prima

7.desember: Bling fra Prima
 
Nå sitter vi bare og slapper av, og ser på Alene hjemme 2. Like morsom hver gang...
I morgen blir det bytur og kino med ungene, litt kakebaking, og tacobesøk på kvelden. :)
Ha en flott helg, alle sammen. :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Så koselig å se at snart er i mål med dagbøkene dine. Flotte sider dette også ;)
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...