Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 27. desember 2012

Dagbok 26.desember

Dagboksiden for i går.
Jeg og ungene dro over til pappae en tur på besøk, og der tok vi med oss hunden deres ut en tur.
Både unger og hund storkosa seg ute i snøen. Det ble laget snøengler, som Basken rulla seg ordentlig rundt i, de løp om kapp, kastet pinner til Basken og hadde det kjempemorsomt.
Etterpå bar det inn til far for å varme seg litt.
Da vi kom hjem igjen, var det årets siste (for min del i hvert fall) ribbe/pinnekjøttmiddag.
Nekter å spise mer av det i år... :D
Silje laget muffins, far og datter måtte prøve gitaren Aksel fikk hos ungene, og vi avsluttet med en koselig tv-kveld sammen med ungene. :)
 Mønsterark- Magnolia
Journalingark- SassaFrassLass
Hjertestickers
Bånd- Panduro
Thickers
 
Håper alle sammen har en fortsatt fin og koselig jul. :)

5 kommentarer:

Bodil sa...

flott side med mange fine bilder.
Ha en fin romjul, klem :)

Nora sa...

Hei!
Takk for kommentar på bloggen min.
Boksene mener jeg er kjøpt på wwww.sloyd-detaljer.no
Det er veldig mykt tre. Så da jeg tok av hengslene og låsen, limte jeg ned i hullene
før jeg skrudde i. Et lite tips.
Ha ei fin romjul :)

Tone K. sa...

Så stilig og flott denne siden ble :) Også så artig med så mange bilder :)
Nå har du ikke lenge ingen av året.
Jeg må nok en gang si hvor imponert jeg er altså :)

Fortsatt God Jul ! :)

Cornelia sa...

Vilket härligt bildcollage och så vackra färger du har använt till denna sida!

Helt härlig!

Gott nytt år till dej och dina kära!

Marianne sa...

Veldig fin side.
Jeg er skikkelig imponert at du har laget en side for hver eneste dag, og så fine de er!
Fortsetter du i 2013?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...