Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 21. september 2013

17.-20.september

På tirsdag hadde laget til Silje en etteranmeldt kamp, og det gikk virkelig veien, kan man si. :)
Jentene vant 12-0! Og Silje scora to mål! :)
Morsomt å se de spille, de begynner å bli gode nå. :)
 
Det nydelige høstværet fristet så mye, at det ble en lag tur langs veien i ettermiddag. :)
 
Da var vi i gang med Dytt for i år. :)
Begynte egentlig den 18., men, men.
Gått lang tur denne dagen også. :)
 
Denne dyttinga har visst virkelig tatt tak i meg.
Klokka var så vidt blitt kvart over ti, og da var jeg oppe på en liten "fjelltopp" rett oppfor her vi bor...
Det flotte høstværet fortsetter, og man må jo bare utnytte det. :)
Uansett, nå er jeg halvferdig med arbeidshelga mi, juhu.
Bare i morgen formiddag igjen.
God helg til alle sammen! :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...