Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 1. september 2013

29.-31.august, forside september og 1.september

 Blir en del slike opphopninger av bilder her, nå...
Ja, ja, så lenge jeg får med meg alle dagene, så er jeg fornøyd. :)
Men jeg kjenner at nå bør vi bli ferdig med rommene til ungene på loftet, så jeg får flytta scrappestæsjet mitt ned i det nye roterommet mitt, for nå er det scrapstinenser på høyt nivå her...
 
Torsdags kveld ble brukt til å spille det nye PS3 spillet vi kjøpte i Tromsø, Disney Infinety.
Ungene er helt borte vekk i spillet... :)
 
Fredagskveld med taco, mens vi ser på The Voice, og bare koser oss sammen. :)
 
I går var jeg og ungene på åpning av den mest spektakulære fjøsen jeg noen gang har sett.
Den er nesten utformet som en lavvo, og den er rund.:)
Det er et par unge bønder som har bygget dette bygget til produksjon av kjøtt fra Angus fe.
Samtidig ble Norges største geitfjøs også åpnet, bare en drøy kilometer unna dette.
Og geitbonden er faktisk bror til en av bøndene med lavvofjøset.:)
Ikke verst bare det. :)
Uansett, en fantastisk flott bygning.
 
Forsiden til september albumet :)
 
Og første bildet denne måneden. :)
Det var en så fin kveld da jeg dro fra jobb, måtte bare ta bilde... :)
Ha en fin uke, alle sammen! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...