Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 23. september 2013

22. september

Dagen i går var en ordentlig fin høstdag, med sol, og for så vidt varmt vær.
Mest sannsynligvis så var det vel siste varme dagen på en stund, virker som høstværet kommer for fullt nå...
Uansett, jeg tok med meg ungene på en liten tur i går. Vi gikk fra oss, via en liten omvei innom barnehagen for å prøve sjørøverskipet, og ned til båthavna for å se på båtene. :)
Både ungene og jeg kosa oss i finværet. Det var en skikkelig slapp av-søndag, vi dro på puben etterpå og spiste middag, det virket så enkelt og greit. :)
Fint med sånne dager hvor man bare kan surre rundt uten mål og mening. :)
Kveldsjobb på meg i dag, juhu....
Er såååå glad i kveldsjobbing, men må man, så må man, ikke sant? :)
Ha en fortsatt fin uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...