Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 27. september 2013

25. og 26.september

På onsdag var vi i Tromsø med Niklas hos øyelegen, og Aksel skulle til flyplassen.
Siden vi alt var i byen, tok vi en tur innom verkstedet og så på ny-bilen til Aksel.
Utrolig flott bil (skulle jo bare mangle, helt ny som den er!), bare synd at det skulle ta så himla lang tid før de greier å ferdigstille den...
Men snart er den vel på veien, får vi håpe. :)
 
Jeg hadde et uhell forrige uke; jeg var så flink å miste mobilen min ned, og knuse skjermen...
Så da ble det bestilt ny mobil, og den kom i går. :)
Samme mobil som jeg hadde, Samsung Galaxy, bare S3 i stedet for S2. :)
Veldig fornøyd med den så langt. :)
Nå er det straks jobb, og så hente ungene hjem, og så er det helg!
God helg, alle sammen. :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Nå har jeg tittet litt på alle bildene dine igjen :)
God helg :)

Cornelia sa...

Ja, det är ju bra om mobilen är hel och fungerande... så beroende som man har blivit av den nuförtiden!

Fast än så länge har jag en gammal en, med knappar *S*

Vet att jag snart måste skaffa mig en ny och då blir det en med touchskärm.

Ha en fortsatt fin helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...