Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 2. mars 2014

365; uke 9

Ferdig med februar, og straks i gang med en ny måned.:)
Her er den siste uka i februar:
Trøtt Niklas på mandags morgen før skolen.... :)
 
Vi fikk besøk i lunsjen på jobb i dag, av en liten kar som likesågodt satte seg midt på bordet når vi skulle spise. :)
 
Enda mere klær..... Blir det aldri slutt på dem?!?!
 
Fint vintervær... Eller, vinter og vinter.... Har ikke snødd siden i fjor, jo....
 
Fredag og taco... Hører ikke de to sammen, da? :)
I hvert fall her hos oss. :)
 
Litt huslig av meg i dag; bakte boller!
Og de ble skikkelig gooooooode! :D
 
Hadde besøk av Tarjei og familien i dag, og vi drev å prøvde noen gamle kostymer på ham, som ungene mine har brukt da de var mindre.
Silje måtte jo også bare prøve noen av dem.... :)
Da var det mars, og i morgen en ny uke.
Skal prøve å få vært litt mere kreativ denne uka, har noen bursdagskort som burde vært laget, og noen konfirmasjonskort hadde ikke vært dumt å få begynt på.
 
Ha en fin uke, alle sammen. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...