Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 15. mars 2014

To kort

Lagde ferdig to kort i går kveld.
Et kort til i brettevarianten til Cornelia, bare denne gangen har jeg brukt tefat for å få større sirkler.
Så dette kortet er ca 15x15 cm.
Det ble et konfirmasjonskort til gutt, dette, med mørke farger og ikke så mye blomster.
Godt fornøyd med dette, jeg. :)


Leverer denne til
 
Lagde også et lite kort i 10x10 cm.
Ungene skal i bursdag i morgen, så da passet det bra med et lite kort i guttefarger. :)
Enkelt og greit. :)

Ha en fortsatt fin helg. :)

2 kommentarer:

Trine-Lise Hauge sa...

Stilige kort!
Takk for at du deltar på Kreativ Scrapping sin utfordring!
Klem DT Trine-Lise

Camilla sa...

Knalltøffe konfirmasjonskort!!
Tusen takk for at du deltar i konfirmasjonsutfordringen vår hos Hjerteboden <3
Klem, Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...