Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 18. mars 2014

Project Life sider, og litt nytt....

Inne hos Scrapping.no har de en Project Life utfordring gående.
Spennende utfordring, stikk innom og ta en titt. :)
 
Jeg har laget fire sider, med bilder fra en tur på isen med skøyter og spark en fin vinterdag i februar.
Er ikke så stødig i denne scrappeformen ennå, men synes det er morsomt å prøve, og ble godt fornøyd med disse sidene. :)
 


 
Det har kommet litt nytt scrappestæsj i hus også.
Disse småtingene kjøpte jeg i Tromsø i forrige uke.
Blokka er fra Panduro, og alfabetene og stickers pakkene er fra Nille.
Alfabetene var veldig fine, og virket å være god kvalitet på dem. :)
 
Dette kom fra Bikuben i dag, min favoritt når det gjelder å handle på nett. :)
Diverse kartong, nye skjæreblader til skjærebrettet mitt, en svart copic tusj, og noen mønsterark.
 
Enda flere mønsterark... :)
Har falt helt for arkene fra FabScrap, de er såååå fine..... :D
Nå er det snart Greys Anatomy, gleder meg til det.
Ha en fortsatt fin uke. :)

1 kommentar:

Birgitanita sa...

Fine scrappesider du har laget. Må si at Bikuben er min favoritt på nettet også. :)
Flott prosjekt fra deg. Klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...